Menu
0 Kč

Reklamační řád


 

 

VRÁCENÍ A REKLAMACE

 

REKLAMACE

Velice nás mrzí, jestli se Vám naše zboží poškodilo. V tomto případě můžete uplatnit reklamaci. Učiňte tak, prosím co nejdříve, bez zbytečného odkladu.

Zašlete ho na naši adresu Areál Big Box, HALA K, Ve Žlíbku 1800/77, Praha spolu s vyplněným reklamačním formulářem a kopií daňového dokladu (faktury). Reklamované zboží zabalte do vhodného obalu tak, aby se nepoškodilo. 

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, avšak rozhodnutí o tom, že jsme reklamaci přijali, Vám bude oznámeno nejpozději do tří dnů od jejího přijetí.

Po vyřízení reklamace Vám zašleme potvrzení o datu a způsobu vyřízení.

V případě, uznání reklamace neběží nová záruční doba. Může být, ale prodloužena o dobu, po kterou je zboží v opravě.

Formulář pro reklamační řízení

 

 

VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží nevyhovuje, nelíbí nebo se nehodí, není žádný problém ho vrátit nebo vyměnit, a to bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy jste zboží obdrželi.

Odešlete ho zabalené do vhodného obalu tak, aby se nepoškodilo, zpět na naši adresu Areál Big Box, HALA K, Ve Žlíbku 1800/77, Praha spolu s vyplněným formulářem (Vrácení nebo výměna) jako doporučený balíček. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.

Do formuláře nezapomeňte uvést, jestli chcete zboží vrátit nebo vyměnit. V případě vrácení peněz nezapomeňte uvést své číslo účtu, abychom věděli, kam platbu zaslat. Nebo je možné si částku ponechat jako kredit na další nákup. Obratem Vám zašleme voucher, který můžete kdykoliv uplatnit.

Váš požadavek vyřešíme co nejrychleji to bude možné, nejdéle však do 30 dní od přijetí zboží k nám.

 

Formulář pro Vrácení nebo výměna zboží

 

Kompletní znění podmínek při odstoupení od smlouvy najdete v našich všeobecných obchodním podmínkách ZDE

Zaslání žádosti o vrácení či reklamaci zboží musí vždy obsahovat následující náležitosti: 

  • jméno a příjmení zákazníka
  • číslo dokladu/faktury
  • popis problému/reklamace
  • fotografie problému/reklamace
  • vyplněný formulář k reklamaci či vrácení objednávky

 

Ujistěte se prosím, že jste odeslali vše potřebné k vyřízení Vaší žádosti. 

 

Něco není stále jasné? Nevadí! Napište nám na reklamace@kare-prague.cz nebo zavolejte na +420 774 007 774.