Příběh značky KARE Design

Kare Design GmbH, lídr ve svém segmentu trhu, je soukromá společnost s mezinárodním působením v oblasti nábytku, osvětlení a bytových doplňků. Se svým sloganem „Joy of living“ uvádí společnost na trh originální interiérové vybavení pod vlastní značkou KARE. Dnes má společnost více než 200 obchodů v 50 zemích.

 

KARE Design v kostce

  • Vlastní prodejny nábytku KARE v Mnichově, Řezně a ve Vídni.
  • KARE Kraftwerk: oceněný vlajkový obchod se showroomem a restaurací o rozloze 10 000 m² v Mnichově.
  • Více než 200 obchodů KARE, franšíz a shop-in-shop v téměř 50 zemích na čtyřech kontinentech.
  • Stovky obchodů s nábytkem, osvětlením a nábytkovými doplňky KARE po celém světě.
  • Vlastní online obchod KARE.
  • Dceřiná společnost KARE Objekt GmbH pro vybavení komerčních prostor.
  • Více než milion fanoušků na sociálních médiích po celém světě.

 

Jak vidí značku naši fanoušci, zákazníci a partneři

Značka KARE symbolizuje nápady týkající se designu a bytového vybavení, které jsou jedinečné, nekonformní a autentické – nikdy nejsou nudné, naopak jsou vždy plné fantazie a inspirace. Již od roku 1981 společnost KARE překvapuje své fanoušky a maloobchodní partnery po celém světě nesrovnatelnou a nevyčerpatelnou škálou nového nábytku, osvětlení a bytových doplňků, které vyjadřují intenzivní vášeň pro design.

Mise

KARE pomáhá lidem po celém světě zdůrazňovat jejich individualitu budováním šťastného místa tím, že vyrábí a nabízí jedinečné a inspirativní produkty, nápady a služby.

 

Když chcete přinášet trendy a inovace, budete vždy jiní

KARE je nekonvenční nábytkářská firma, která striktně odmítá průměrné a obyčejné koncepty, naopak strategicky operuje s citem pro trh a zajišťuje pokračující úspěch díky revolučním myšlenkám týkajících se výbavy bytu a zařízení.

 

 

Jürgen Reiter a Peter Schönhofen jsou hlavním nábojem za tím vším. Právě oni založili společnost jako studenti, a jako vlastníci a manažeři zůstávají v čele společnosti i v současnosti – pracují s vášní, otevřeností k inovacím a svou práci berou jako osobní závazek. Jako mezinárodní dodavatel a generátor změn je KARE na trhu rychlejší, chytřejší a úspěšnější než ostatní společnosti.

Přečtěte si více: 10 otázek pro společníky a generální ředitele KARE Petera Schönhofena a Jürgena Reitera

 

Co vás pohání a vaše srdce rozbuší rychleji? Skvělý nápad a čistá vášeň! 

To byl rozhodně případ dvou podnikatelů Petera Schönhofena a Jürgena Reitera, vynálezců radosti ze života a zakladatelů KARE. Designový nábytek, který nikomu neubližuje a nechce přitahovat pozornost, to není jejich styl. Ani dnes, ani v roce 1981, kdy svým vstupem do nábytkářského světa způsobily v tehdejším průmyslu značný rozruch.

Jaký byl tehdy problém? Ať už se jednalo o designovou židli nebo regál, kterým si chtěli zařídit svůj studentský byt v Mnichově, nabídka produktů v místních obchodech byla buď příliš nudná, nebo příliš drahá. Nechtěli konvenční a konformní nábytek, a tak si jednoduše založili vlastní firmu!

Byli přesvědčeni, že nápady na interiérové vybavení mají odrážet postoj k životu; že nábytek, osvětlení a dekorace do bytu by neměly být pouze funkční, ale měly by způsoby mrazení po zádech. Nastal tedy čas na revoluci, se kterou zakladatelé start-upu vytvořili nový tržní segment.

 

Vše začalo před 40 lety na 40 m²

Obchod o velikosti 40 m², dva použité golfové vozy a obrovské logo s portréty Reitera a Schönhofena jako fanoušky designového vybavení, to byl jejich start. Jejich odvaha vydat se mimo vyšlapané cesty a jejich absolutní odhodlání přinést veřejnosti kreativní a inspirativní nápady na vybavení učinily z KARE celosvětovou komunitu a přístup k životu.

historie kare

Bez ohledu na všechny diktáty stylu, omezení a předsudky sdružuje KARE lidi, kteří chtějí udělat svůj domov jedinečným a užít si okořenění svého života nádechem výstřednosti - stejně jako vy!

Poptávka po kreativním světě KARE neustále roste. Dnes tito dva partneři provozují společnost s 200 obchody v 50 zemích, s mnoha oceněními a vlajkovou lodí o velikosti 10 000 m² KARE Kraftwerk v Mnichově a především s miliony zákazníků po celém světě.

 

kare mnichov

 

Od roku 1981 KARE neustále roste

Se svou nepřebernou paletou nových trendových témat v oblasti interiérového zařizování má tato středně velká společnost velký vliv nejen na spotřebitele, ale také obchodní partnery v nábytkářském průmyslu a smluvní a franšízové partnery.

Na trhu přitahuje KARE pozornost svým „nábytkovým divadlem“, smyslnou přehlídkou nábytku, svítidel a dekorací. Od svého založení v roce 1981 zaznamenala společnost KARE Design GmbH neustálý růst díky strategickému vedení a novým trhům, a především sortimentem o velikosti přibližně 5 000 produktů a s průměrem 2 000 nových modelů každý rok.

 

Virtuální svět nábytku

Maloobchod je změna, proto zastavení je pro naše dva zakladatele a generální ředitele zakázanou oblastí. V době, kdy si někteří lidé stále nebyli jisti, jak se slovo „digitalizace“ píše, již vyvíjelo ústředí společnosti aplikaci rozšířené (AR) a virtuální (VR) reality pro trojrozměrný fotorealistický design interiéru.

Zákazníci dnes mohou přenášet pohovky a křesla do svých domovů nejen prostřednictvím aplikace KARE Room Designer, ale také přímo z webu společnosti pomocí rozšířené reality.

 

kare virtuální

 

Interiér je otázkou všech smyslů

Zařizování interiéru, jak popisuje generální ředitel Peter Schönhofen, je zážitkem pro všechny smysly. Proto používáme příběhy na Instagramu pro představení velkolepých obývacích pokojů nebo praktických triků, jak z malé chodby udělat stylový vstupní prostor.

„Když od zákazníků v obchodech slyšíme, že byli ovlivněni našimi trendy a nápady našich profesionálů v oblasti interiérového designu, ujišťuje nás to v tom, že děláme věci správně.“

KARE Design každoročně překvapuje svou komunitu po celém světě stovkami nových produktů na mezinárodních veletrzích, jako je Salone del Mobile v Miláně nebo na pařížském veletrhu interiérů Maison & Objet a stejně tak ve svých prodejnách.

 

 

Nábytek, dekorace a osvětlení po celém světě

Žádná jiná nábytkářská společnost a její designéři nekombinují styly, materiály a barvy jako KARE. Petrolejové retro židle s mosaznými nohami jsou hned vedle ultramoderního odkládacího stolku, zatímco skleněný konzolový stůl s originální základnou se stává scénou pro zlatou gorilu, barevné skleněné vázy a zrcadlové obrázky.

Dotek KARE naleznete v domácnostech od Los Angeles po Moskvu - stejně jako v nesčetných butikových hotelech a stylových restauracích po celém světě.

 

kare ve světě

 

Maloobchod, velkoobchod, franšízy a smluvní partneři, e-shop

Společnost je celosvětově prominentní, má 100 franšízových obchodů v téměř 50 zemích a 100 prémiových prodejen v obchodech. Kromě toho společnost dodává do stovky obchodů s nábytkem a dekoracemi, a to jak v Německu, tak po celém světě.

KARE Design GmbH má také vlastní obchody v Mnichově, Řezně a ve Vídni. Patří mezi ně vlajkový obchod „KARE Kraftwerk“ v Mnichově, který byl otevřen v roce 2014 s předváděcím prostorem o rozloze 10 000 m² spolu s restaurací a střešní terasou - to vše v industriální památce známé po celém městě. V roce 2015 získal tento vlajkový obchod ocenění Obchod roku od německé maloobchodní asociace. V Německu na trhu s nábytkem boduje KARE se svým sortimentem také prostřednictvím vlastního online obchodu.

 

Účast na mezinárodních veletrzích

KARE představuje své nápady a produkty na všech hlavních světových veletrzích nábytku, jako je Salone del Mobile v Miláně, Objet & Maison v Paříži, Ambiente ve Frankfurtu a Im v Kolíně nad Rýnem. Kromě toho společnost organizuje vlastní interní výstavy pro své zákazníky B2B v showroomu o rozloze 3 000 m² v sídle společnosti v Garching-Hochbrücku.

 

Dceřiné společnosti

Když v roce 2016 založila dceřinou společnost KARE Objekt GmbH, vytvořila firma pevný základ pro vybavování komerčních prostor, od restaurací po modulární bytové jednotky.

 

 

kare obývací pokoj

 

Vždy být o krok napřed

Moderní, útulné a elegantní, to jsou hlavní kategorie našich stylových světů, které jsou nově představeny a několikrát ročně dále rozvíjeny Jürgenem Reiterem a kreativním ředitelem Wolfgangem Hückelheimem.

"Objevujeme mladé designérské talenty ve spolupracujících prostorech kreativních hotspotů a cestujeme hluboko do Rádžasthánu, abychom navštívili tradiční workshopy."

Spolu s naším kreativním týmem a našimi stylisty vyvíjíme nové designové produkty, využíváme tradiční řemesla a kombinujeme je s avantgardou. Nebo zachraňujeme designové poklady z dob stylů, jako je Art Deco, a konvertujeme je například do skvělého domácího baru.“

 

peter schonhofer a jurgen reiter

 

Jak bydlí Peter a Jürgen

Peter Schönhofen rád spontánně přináší domů nejrůznější kusy nábytku nebo lamp na principu mix-and-match a individuálně je kombinuje. Ústředním prvkem obývacího prostoru je velká pohodlná pohovka, ohnisko rodinného života s manželkou a dvěma dcerami - a útulný pracovní prostor pro závěrečnou kontrolu pracovních záležitostí společnosti pozdě večer. Jeho stylová mantra zní: žádné nudné věci a přemýšlení nad novými kousky - prostě je vyzkoušejte! Když se všichni vrátí domů, rodina se musí od první minuty cítit uvolněně.

Jürgen Reiter každé dva roky obměňuje svůj byt v Mnichově. Za francouzskými okenicemi se v každé místnosti objevují nové světy barev a stylů. Těžištěm je otevřený vstup s půdním prostorem, který nabízí kuchyň, ocelový pult a XL jídelní stůl pro přátele, rodinu a příbuzné. Domácí kancelář a knihovna se stěnami pokrytými látkami a vysokými, hustě vyplněnými policemi na knihy vyzařují meditativní klid.

 

Video má české titulky. Zapnete je ikonkou vedle "ozubeného" kolečka. Na mobilu přes "ozubené" kolečko.

 

Stejný cíl již 40 let

Peter a Jürgen společně stojí v popředí mezinárodní skupiny. Dva individualisté, kteří mají společný cíl: udělat ze světa interiérového vybavení radost. Kromě odpovědnosti generálních ředitelů se každý specializuje na svou vlastní oblast společnosti a respektuje názory a úsudky ostatních.

Rodinný podnik, jako je ten náš, má tu správnou velikost, aby mohl rychle a bez velké byrokracie projednávat otázky a návrhy s kolegy.

"Samozřejmě také vedeme živé diskuse, ale ty jsou jen kořením naší práce. Můžeme být nároční, když je to nutné - ale vždy s ohledem na samotný problém a vždy v zájmu nalezení nejlepšího řešení pro naše zákazníky. Koneckonců sdílíme odpovědnost za všechny naše zaměstnance.“

 

kare tým

 

Motto závěrem

"Na lidech záleží." Tato zásada spojuje Reitera a Schönhofena. Ať už se jedná o zákazníky, kteří realizují své nábytkové fantazie individuálně v kontaktu s osobním poradcem pro vybavení KARE, nebo členy týmu KARE, ať už v obchodě nebo v managementu kvality v back-office. Vše je to o tom zajistit, aby pro všechny lidi na celém světě bylo snazší proměnit čtyři zdi ve šťastný domov.

 

 

Historie ve zkartce

1981
Jürgen Reiter a Peter Schönhofen přichází s principem, na kterém je založena společnost KARE: báječný design nábytku a dekorací za atraktivní cenu v originálního stylu.

1990
Poprvé se KARE prezentuje mezinárodní veřejnosti na nejdůležitějším německém veletrhu nábytku v Kolíně nad Rýnem

1994
Velká zkušenost s vlastními prodejnami a úspěch produktového portfolia v mezinárodním nábytkářském průmyslu s úspěšným velkoobchodním obchodem, to vše usnadňuje cestu franšízovému systému KARE. V KARE Vídeň otevírá své brány první franšízový obchod KARE.

1995
Salone del Mobile v Miláně: účast značky KARE na nejdůležitějším veletrhu nábytku na světě představuje milník na cestě do širšího světa, mezinárodní trhy se pro KARE otevírají!

2005
Naše kreativní nápady získávají svůj vlastní domov. V mnichovské severní části Garchingu se společnost stěhuje do svého ústředí spolu s logistickým zařízením o rozloze 30 000 m². Součástí velitelství je showroom „Redboxx“ o rozloze 3 000 m² – místo nejen pro představení jednotlivých produktů, ale také pro konání akcí, domov pro tři interní výstavy ročně a workshop nápadů pro kreativní a dekorativní tým KARE.

2010/11
50 obchodů KARE po celém světě: společnost je díky svému franšízovému systému velmi úspěšná

2012
KARE zavádí svůj online obchod pro Německo s nábytkem, osvětlením a bytovými doplňky. Společnost tak rozšiřuje svoji vícekanálovou strategii o online obchod KARE.

2014
KARE Kraftwerk otevírá své brány v Mnichově: oceněný vlajkový obchod s plochou showroomu 10 000 m² v průmyslové architektuře bývalé elektrárny spolu s restaurací Küche im Kraftwerk a velkou panoramatickou terasou.

2015
Vlajkový obchod KARE Kraftwerk získává ocenění „Obchody roku 2015“ od německé maloobchodní asociace za inovativní a nekonvenční koncept.

2016
KARE má více než 100 franšízových obchodů v téměř 50 zemích.

2017
KARE slaví 100 franšízových obchodů po celém světě a dalších 100 shop-in-shop s nábytkem.

2018
Zahájení celofiremní digitalizace. Augmentovaná a virtuální realita: rozšíření aplikace KARE Room Designer o nejmodernější aplikace pro inspiraci a plánování nákupů nábytku. Plánujte a raďte jako profesionálové: zavedení inovativních nástrojů pro 3D poradenství v oblasti nábytku a dekorací.

2019
KARE se stává virtuální: obchody a obří showroom jsou kompletně digitalizovány pro digitální prohlídky v 3D s vysokým rozlišením

2020
Jako jedna z prvních mezinárodních značek interiérového designu organizuje KARE hybridní veletrhy.

2021
Slavíme spolu s vám neuvěřitelných 40 let!

 

Video má české titulky. Zapnete je ikonkou vedle "ozubeného" kolečka. Na mobilu přes "ozubené" kolečko.

 

 

 

Zpět